Ga naar de inhoud

Down to earth dreamer

About

Vanuit verdieping ontstaat verbinding. Met creatieve fotografie en ruimtelijke beleving helpt ik merken hun verhaal tastbaar en zichtbaar te maken. De ziel van mensen én merken vormen mijn inspiratie. Onder de naam Buonq maak ik zowel commercieel werk als vrij werk. Al mijn creaties ontstaan vanuit een diep gewortelde drive om te doorgronden en grote passie voor creatie.

Biografie

Daniëlle Malestein

Opleiding:
Nimeto Utrecht, ruimtelijke presentatie en communicatie
Fotovakschool, basisopleiding fotografie
Linnarz, eventmanagement, marketing Nima A
Ontwerpacademie, deeltijd tuinarchitectuur

2010 – 2013:
Projectmanager creatieve producties

2013 – nu:
Eigenaar Buonq

Title: Wild Flowers

Personage

Enthousiast, daadkrachtig, conceptueel, intuïtief, energiek, open

In nature we are deeply connected with life. All senses stimulated, a calm mind. Feeling alive. Really awake. Deeply connected with our nature.

” In de natuur ligt de oorsprong van alles wat we zijn ”

In de natuur ervaar ik momenten van écht geluk. Een heel sterk gevoel dat alles klopt. Fysiek in beweging, te midden van de elementen, alle zintuigen geprikkeld. Mijn hoofd en hart in balans, mijn energie aangewakkerd. Een overweldigend gevoel van kalmte én inspiratie. Een diepe connectie met het leven.

Signature

creatief en prikkelend

” Denkkracht gecombineerd met verbeeldingskracht ”

Met Buonq bevind ik me op het kruispunt van beleving, fotografie, kunst en strategie. Het is mijn grootste passie om mijn klanten te helpen hun verhaal, hun visie, zichtbaar en voelbaar te maken in beeld, in ruimte, in beleving.

Ik ben ervan overtuigd dat je intrinsieke verandering alleen teweeg brengt vanuit een positieve benadering. Een belangrijke drijfveer  is mijn fascinatie voor onze zintuigen en de manier waarop we daar onbewust mee waarnemen. Mijn visuele creaties zijn een tegengeluid naar de online wereld. Een omgeving waar een deel van onze zintuigen onaangesproken en onaangeroerd blijven. Ik werk sterk vanuit mijn intuïtie en maak het liefst werk wat de kern van het merk maar ook van ons mens zijn raakt waardoor je het in al je vezels ervaart.

” Ik geloof in een positief geluid boven een negatief geluid ”

Mijn missie is helder: mensen in beweging brengen door schoonheid, authenticiteit en zintuiglijke ervaring.
Een uitnodiging om meer vanuit gevoel te leven in échte verbinding met jezelf en je omgeving.

concept, beeld en ruimte

What’s in it for you?

Met Buonq ontwerp ik visuele en ruimtelijke ervaringen voor merken en bedrijven die hun ( particuliere ) doelgroep iets unieks willen laten ervaren om de relatie met het merk te verdiepen en versterken. Denk aan hotels, wellness, restaurants, evenementenlocaties, corporates en retail.

  • Campagne rondom nieuw product,  nieuwe ontwikkeling of ( maatschappelijk ) thema. Voorbeeld: Whoppah
  • Het vergroten van het collectief bewustzijn rondom een actueel thema. Voorbeeld: Het rijk gedeeld
  • Art experience door middel van installatie of kunst wat de merkidentiteit onderstreept. Voorbeeld: Van van Ee
  • Art experience om de bezoeker te verwonderen en te inspireren. Voorbeeld: Fluent

Een creatief concept waarmee ik jouw essentie vang is áltijd het vertrekpunt van een project.